Koliko puta dnevno mislite na svoje klijente? Da li često stavljate sebe na njihovo mesto?

    Na šta treba misliti?

    1. Vaše radno mesto Pogledajte u kakvom je stanju. Radno mesto majstora mora da bude čisto i uredno, nakon svakog klijenta treba da prebrišete vaš sto i lampu. Ako je vaš sto prljav i izmazan ostacima starog laka, sto je bolje zameniti ili ga bar očistiti.
    Sedite na mesto klijenta, vidite da li vam je udobno i komforno da na njemu sedite. Proverite da li je lampa nameštena kako treba, kakva je visina stola, koliko je prostora između susednih stolova.
    Ponekad se radna mesto dva majstora nalaze međusobno vrlo blizu i lični prostor klijenta je narušen. Poželjno je da od jednog do drugog stola bude bar 80 cm. Lični prostor je veoma bitan.

    2. Obratite pažnju na to o čemu razgovarate sa klijentom. Ne treba mu nametati svoju tačku gledišta i vaša životna interesovanja, treba da umete da slušate i da istovremeno radite svoj posao, više treba da priča klijent. Osetite svog klijenta.

    3. Zaokupirajte ruke i usta klijenta, bez obzira koliko to bilo smešno, što manje klijent govori, više se možete skoncentrisati na svoj posao.
    Obavezno ponudite klijentu čaj, kafu ili vodu.
    Dajte mu da pogleda paletu sa bojama i dizajnima (ako nemate paletu sa dizajnima obavezno je napravite, dizajni će vam povećati srednji račun i zaokupiti klijenta 15-20 minuta, može i da ga ne izabere, ali će obavezno pomisliti da ste profesionalac u svom poslu. Važno je da radite dizajn sa kojim ćete lako izaći na kraj, počnite od laganog i jednostavnog.

    4. Pregledajte vaše materijale za rad, oni treba da budu vrlo kvalitetni, jer čak i da ste idealno odradili svoj posao, a kod klijenta se nakon par dana sve odlepilo, teško da će se vratiti.
    5. Vaš izbor boja treba da ima najmanje 20-30 nijansi. Obavezno koristite različite baze za nokte, jer i klijenti imaju različite nokte.

     

    Često mislimo na vas, pre prodaje proveravamo četkice u bočicama, proveravamo da rok upotrebe bude još bar par godina. Sa našim materijalima možete da budete sigurni da će vam se i vaš najizbirljiviji klijent obavezno vratiti.

     

    Ostavite odgovor

    PROKOZMETIKA